loading...

duminică, 4 februarie 2018

Cel mai puternic arzator de grasimi pentru supraponderali este delicios!



''Transformarea mea fantastică, am slăbit ușor 35 kg!'' Aceasta este povestea Anei Diaconescu,  o femeie care avea 94 kg la 32 de ani și care era foarte aproape de probleme de sănătate ireversibile. A realizat că nu era pregătită să accepte o viață de diabetică supraponderală. A ales altă cale : „Am știut că era nevoie să iau măsuri drastice. Trebuia să ajung la o greutate normală. Mă simțeam îngrozitor. Abia îmi închideam pantalonii XXXL pe talia mea de 112-118 cm. Chiar și această măsură devenise prea mică. Îmi mutam cu regularitate închizătorile,  acestea nu rezistau presiunii. Devenise foarte greu să-mi găsesc bluze potrivite. Tricourile XXL erau foarte mulate, în partea de jos aproape că se rupeau când mă așezam. Dormeam prost. Când mă așezam în pat sau pe canapea, mă simțeam ca o balenă eșuată pe plajă. Am ajuns aici din mai multe motive, care își au originea încă din copilărie''.



Nu am alergat niciodată în viața mea un km și jumătate fără să mi se ia respirația, fără să mă opresc sau să mă plimb ușor. În 2015, aveam 94 kg și eram foarte aproape de diabet. Am decis că trebuie să-mi schimb viața. Mă îngrijora și soțul meu. Nu voiam să-l las văduv din cauza neglijenței mele. Am început cu diete, ca de obicei. Toate dietele funcționează după același principiu: Dacă consumi mai puține calorii decât cele pe care le arzi, greutatea va scădea. Dar, din motive necunoscute, pui exact aceeași greutate înapoi pe tine, mai târziu. Recidiva dietelor este un lucru obișnuit. După câteva luni de dietă, am concluzionat că nu este suficientă doar reducerea caloriilor. Aveam nevoie de altceva. Ceva mai eficient. Am mers și la sala de sport. Dar nici aici nu am obținut rezultatele dorite. Atâta chin fizic și psihic. 



Noua mea viață a început cu o programare la un fizioterapeut. Îți poți imagina ce distrusă eram: o femeie supraponderală, de 94 kg, umflată de plâns, cu batista în mână și care se plângea de cât de nefericită este. Desigur, toate problemele au fost lămurite. Era clar, un medic nu mă putea ajuta cu problemele psihologice cauzate de excesul de greutate, dar aveam nevoie de o soluție. Medicul meu preferat, Ioana Dogaru, mi-a dat această soluție. Nu, nu erau consultații psihologice. Soluția tuturor problemelor mele era într-un recipient mic cu ''Eco Slim''. Când am primit acest cadou, nu mi-am imaginat că totul va fi atât de simplu. Pe scurt: Eco Slim - este o inovație în industria produselor de pierdere în greutate sau, ca să fiu mai precisă, un arzător de grăsimi foarte rapid. Trebuie luat strict conform instrucțiunilor. Și nu trebuie să ții diete. (Poți găsi mai multe informații pe website-ul oficial al producătorului)



Nu credeam că procesul de slăbire poate fi atât de simplu și delicios! După doar două săptămâni, eram șocată de rezultate, minus 8,3 kg! Nu-mi venea să cred că mi se întâmpla mie asta. Pierdeam din kilograme , corpul meu devenea mai suplu și aspectul mi se modifica văzând cu ochii! Dificultățile de respirație dispăruseră. Devenisem populară în rândul bărbaților . În același timp, nu aveam nicio restricție alimentară! Pe12 aprilie 2016 Cântăresc 59 kg – cu 35 kg mai puțin decât aveam înainte să intru în depresie. Pe scurt, datorită ''Eco Slim'', am pierdut 35,8 kg.


Niciun comentariu: